ხუთი თვის მანძილზე იმერეთის, სამეგრელოსა და გურიის 9 სკოლაში ჩატარდა ვორკშოპების ციკლი კონფლიქტის მართვის სწავლების კუთხით. იანვარში კი ფონდი „სოხუმის“ კონფლიქტოლოგმა გაწეული მუშაობა შეაჯამა.
მუშაობის გეოგრაფიული მონაცემები ასეთია:
სამი ქალაქი - სენაკის მე-3 საჯარო სკოლა, ფოთის შპს „თამარ ფაჩულიას საავტორო სკოლა-გიმნაზია და ქუთაისის მე-11 საჯარო სკოლა.
ექვსი სოფელი: გურიანთა (ოზურგეთის მუნიციპალიტეტი), მელაური (სამტრედიის მუნიციპალიტეტი), განმუხური (ზუგდიდის მუნიციპალიტეტი), ლია (წალენჯიხის მუნიციპალიტეტი), ზედა სიმონეთი (თერჯოლის მუნიციპალიტეტი) და ლესა (ლანჩხუთის მუნიციპალიტეტი).
შემაჯამებელ შეხვედრებს პროექტში ჩართულ მოზარდებთან ერთად ესწრებოდნენ სკოლების დირექტორები, პედაგოგები და სხვა კლასის მოსწავლეები. მათი თქმით, კონფლიქტების თემა აქტუალურია და აუცილებელია ახალგაზრდებთან ამ კუთხით მუშაობა. როგორც აღინიშნა, ახალგაზრდები ვორკშოპებზე მიღებულ ცოდნას და უნარებს გამოიყენებენ პირად ცხოვრებაში და გამოცდილებას გაუზიარებენ სხვებსაც.
მოსწავლეებისა და პედაგოგების ფიდბეკიდან:
„ეს იყო დროული, საჭირო და სასარგებლო ვორკშოპები“.
„მადლობა ფონდ „სოხუმს“ ჩვენი სკოლის არჩევისთვის“.
„კარგია, რომ მოსწავლეების აქტიურობა არ დარჩა შეუმჩნეველი და მათ გადაეცათ სერტიფიკატები“...